SUAMI KANTOI HUBUNGAN SEKS DENGAN ADIK SELEPAS KAKAK MENGANDUNG

BLogTips
0

Salam admin dan warga krt.. adik saya sendiri kantoi ada hubungan dgn suami saya.. siap buat hubungan sex dan saya ada bukti yg sangat kukuh..

Nak kawinkan mereka tapi saya tgh mengandung dan tak sampai hati biarkan anak lahir tanpa ayah. Dan saya dah tak sangup bila melihat video2 sex mereka mengalahkan org suami isteri.. bila saya tanya start bila mereka berhubung?? First adik taknak mengaku.. last mereka cakap selepas saya start mengandung..

Apa salah saya?? Saya susah2 mengandung dan akan melahirkan zuriatnya tp dia menyundal dengan adik saya sendiri dan adik saya juga kegedikkan walaupun sembahyang 5 wakty serta berpurdah.. saya ada juga minta cerai walaupun hati saya memang taknak memandangkan kitaorg kawin pun tak sampai setahun.. dia xnak ceraikan saya dan minta maaf.. tp hati saya dah hsncur.. benci dan masih sayang bercampur2.. apa yg patut saya buat?? 😭😭
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)