DIROGOL ABANG IPAR HINGGA MENGANDUNG 2BULAN, APA PATUT DIA LAKUKAN??

BLogTips
0

Asalamualaikum warga krt..

Tak tahu nak mula dari mana.. dua bulan lepas.. suami outstation seminggu.. hanya saya dan seorg anak dia rumah yg berusia setahun lebih..

Semasa suami takde di rumah.. abg ipar saya datang rumah.. pertama saya tak buka pintu.. saya tanya dia nak apa.. katanya nak ambil barang yg suami suruh.. saya tak tahu barang apa yg suami suruh tu.. saya cakap,,jap ye nak call suami dlu.. bila call suami tak angkat.. mungkin dia tengah sibuk sebab ada meeting..

Saya tanya barang apa tu?? Dia cakap takpe buka je pintu biar dia ambil sendiri.. bila saya buka pintu.. dia cepat2 kunci dan masa tu dia merogol saya.. saya nak melawan tapi memang tak kuat.. badan dia terlalu besar.. saya menangis dan menjerit sekuat hati.. dia menampar muka saya sehingga saya rasa sakit yg teramat.. yg paling menyedihkan anak saya sendiri terbiar menangis sambil melihat syaitan itu merogol dan memukul saya.. sehingga bdn saya lebam2.. lepas habis dia buat benda tu.. dia keluar dan pesan kalau saya bg tau sape dia akan bunuh suami saya.. 😭😭

Ya Allah rasa bersalah terhadap suami.. bila suami pulang.. saya takut nak bagi tahu.. bila nampak bdn lebam2.. saya cakap saya jatuh tangga.. kesian tgk suami gosok2 kesam lebam tu dengan kain sejuk.. 😭😭

Sekarang saya mengandung nak masuk dua bulan.. saya pun tak pasti ni anak siapa.. apa harus saya lakukan.. 😭😭

Maaf admin saya guna fb fake.. hide profil saya ye..
c/p fb KRT..
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)