ISTERI HAMIL MENGAMUK SUAMI TIDAK ANGKAT PHONE

BLogTips
0

Salam ..
Saya sekarang Mengandung 8 bulan setengah.. Suami saya bekerja shift malam. Dan saya pula bekerja ofis hour.

Kami jarang berjumpa sebab masa yang tak sama. Masalah saya , suami saya susah untuk dihubungi..
Ada je alasan .. Saya tahu beliau sedang bekerja ..tapi saya risau kalu satu hari saya nk bersalin macam mana lah pulak. Takkan saya nk call ambulance n gi hospital sorang2.. Byk Kali saya dah bincang dgn suami supaya make sure phone dia sentiasa on.. Skrg hubby pakai 2 phone.. Tapi semalam pun masih jadi benda yang sama.. Saya call tak dapat. Dia tertinggal phone yg ke 2 kat rumah ..
Saya betul2 hilang sabar Dan rasa macam dia tidak prihatin sehingga terjadi pergaduhan yang besar antara kami.

Saya tahu suami saya bukan ada perempuan lain cuma perangai ambik mudah dia tu mungkin meragut nyawa saya.. Adakah saya ni salah sbb terlalu emotional?

Sekarang saya da nekad kalau kebetulan saya nak bersalin, dia masih gagal dihubungi saya akan bawa diri Dan uruskan hal bersalin saya sendiri.. Dan nekad utk xnk gtau dia pun.. Saya benar2 kecewa dgn treatment yg husband saya buat pada saya dalam keadaan saya macam ni..

Bukan sekali dua benda ni jadi.. Dah dekat 10x... Saya pun tak faham la.. Tolong saya..

sumber fb rumah tangga

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)